Over mij

 

Persoon
Tijdens mijn werk heb ik uitdaging nodig en daarom blijf ik mij graag ontwikkelen. In mijn studieloopbaan heb ik velen versteld laten staan en in mijn carrière ben ik zeker niet minder ambitieus. Mijn gedrevenheid helpt mij om mij volledig op doelen te kunnen focussen. Én met oog voor detail heb ik een andere kijk op hoe processen binnen bedrijven beter kunnen. Mijn kernkwaliteiten zijn: betrokken, strategisch, proactief, integer, accuraat en kritisch.

Specialisatie
Uit mijn afstudeeronderzoek naar binding van (freelance) professionals en de werkervaring wat ik heb opgedaan is gebleken dat affectieve binding positieve effecten creëert bij medewerkers en betere resultaten oplevert voor organisaties. Het vergroot de samenhorigheid waardoor medewerkers beter samenwerken, zij hebben samen meer probleemoplossend vermogen en het is kwaliteits- en productiviteitsverhogend. Onderwijsdirecteur Master Dr. Jeroen Vermeulen ziet dit als een belangrijke nieuwe functie binnen organisaties.

 

  • Aanbeveling Teambouwers

    ‘Teambouwers heeft Neneh leren kennen en met haar samen gewerkt bij een van onze opdrachtgevers. Een MKB retailbedrijf met verschillende vestigingen in regio Amsterdam. Neneh vervulde meerdere rollen met betrekking tot de concretisering van een gedegen personele en bedrijfsmatige ontwikkeling. Bij het versterken van samenwerking in de teams, klantgerichter werken en het optimaliseren van de bedrijfscultuur heeft ze een initiërende, sturende en uitvoerende rol vervult, hetgeen dan ook haar toegevoegde waarde betrof. Neneh is een deskundige professional welke bij uitstek als Peoplemanager een veilige (leer)omgeving weet te creëren met een open communicatie binnen het bedrijf. Ze bouwt een goede relatie op met de medewerkers waarin ze waardering maar ook feedback kan geven. Als zij weet wat er leeft op de werkvloer, dan doet zij hier ook iets mee en dit wekt vertrouwen. Zo creëert zij een positief werkklimaat welke de betrokkenheid van de medewerkers vergroot en zorgt voor meer werkplezier en vooral betere resultaten.’

  • Aanbeveling Hotel La Bohéme

    ‘Wij hebben haar leren kennen als een enthousiaste, integere en klantvriendelijke medewerkster die haar werk altijd met grote inzet en professionaliteit heeft verricht. Ze was in staat om in zeer uiteenlopende situaties rustig en goed te handelen en met de verschillende gasten goed om te gaan. Daarnaast hebben we haar in het team leren kennen als een bijzonder prettige collega.’ (Jacqueline Flick – General Manager)

  • Aanbeveling Bakkerij Renzema

    ‘You bring out the best in people and combine it into a whole. That you don’t learn at school. It’s a born talent.’ (Robert Green, Store Manager)